Småkakorna!!

Ja, välkomna till min blogg... då var det äntligen min tur att starta en blogg..
Den här bloggen kommer att handla om allt som är gott, vackert och lite där till..  :)

Jag jobbar som konditor och det är ett helt fantastiskt yrke, tänk att man kan göra så många glada av det lilla!

Så med hjälp av den här bloggen så tänkte jag lägga upp lite bilder på de tårtor jag har gjort och kommer att göra. Det kanske slinker in ett gott recept eller ett bra tips emellanåt!
Jag gillar ju blommor också, så gör jag något fint kanske det hamnar här..
Lite av varje helt enkelt!
Vem vet, kanske jag kan sukta någon så pass mycket att just du vill ha en tårta till ditt kalas, dop, bröllop
eller bara till vardags, säg till, jag ordnar gärna! :)

Goda Hälsningar// Emelie


Kommentarer
Postat av: Maria

Wiiiiie! Vad roligt det ska bli att få följa med i din blogg gumman. Ser verkligen framemot att läsa den och se alla fina bilder på allt gott du gör.



Och ja jag får definitvt flashbacks av att se den vackras bröllopstårtan som du gjorde till mitt bröllop=) Underbart!

2010-04-18 @ 09:08:01
URL: http://fruengstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0